W związku z przepisami zaostrzającymi od dnia 2 kwietnia br. zasady kontaktów, informuję, że w trosce o bezpieczeństwo Państwa i pracowników szkoły, wszelkie sprawy są załatwiane wyłącznie telefonicznie i elektronicznie.
Dokumenty w formie papierowej należy pozostawić w wystawionej specjalnej skrzynce. Kwarantanna na dokumenty w formie papierowej: 3 dni.
W przypadku formy elektronicznej należy na podany poniżej adres mailowy przesłać skan wzoru potrzebnego zaświadczenia, lub napisać:
– jakiego rodzaju zaświadczenie jest potrzebne,
– do jakiej instytucji,
– oraz dane osoby, dla której ma być wystawione, tj.: imię i nazwisko ucznia, klasę oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Po wystawieniu, skan zaświadczenia zostanie odesłany na wskazany adres.
W innych sprawach prosimy o kontakt telefoniczny.
Adres e – mail : 1lo.limanowa@pro.onet.pl
Telefon: (018) 33 72 059